Mórkowo I

Spotkania, warsztaty, imprezy

Moderatorzy: Nomad, Nikiel, BANAN, Marcin

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2240
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Mórkowo I

Post autor: Nikiel » 04 paź 2009, 23:20

tak to wygladalo za pierwszym razem


Obrazek
Obrazek

robota paliła się Watowi w łapach :P

Awatar użytkownika
harlem
Posty: 729
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:12
Lokalizacja: Mosina
Kontakt:

Post autor: harlem » 04 paź 2009, 23:47

Nikiel, fotki pierwsza klasa, spróbuj w fotoshopie jeszcze je obrobić np. na czarno białe i będą bomba

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2240
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nikiel » 05 paź 2009, 01:14

dziękuję :-)
nie jestem dobry w te klocki, ale się staram.
Obrazek
Obrazek
było trochę za dużo światła jak na moje umiejętności fotograficzne. dlatego się troszkę przepaliło.

ps. jak robiłem to drugie zdjecie to dostałem w czachę białym odłamkiem wielkości orzeszka :-> a kuźnia zaczęła się jarać!!!

sopikkopf
Posty: 170
Rejestracja: 28 sie 2009, 23:44
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: sopikkopf » 05 paź 2009, 01:47

podejrzewam że mniej więcej tak wyglądało powstanie wszechświata (wielki wybuch), zajebiste zdjęcia.

Awatar użytkownika
Kujuś
Moderator
Posty: 213
Rejestracja: 28 sie 2009, 23:01
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kujuś » 05 paź 2009, 08:06

Trzeba myśleć nad powtórką :-D

joshuax

Post autor: joshuax » 07 paź 2009, 18:52

sopikkopf: dokładnie taka mi myśl przemknęła :-) zdjęcie jest uffff... o czym nie można mówić o tym trzeba milczeć. Az sobie zdjęcie na tapetę wkleiłem

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2240
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nikiel » 07 paź 2009, 23:41

miło slyszec:) a Sroda Wielkopolska to niedaleko Morkowa chyba?
witamy na forum :-)
ludzie dzielą się na dwie grupy:) pierwsza grupa to ludzie, którzy dzielą ludzi na dwie grupy, a druga to ludzie którzy tego nie robią :P

Awatar użytkownika
Salaputro
Administrator
Posty: 679
Rejestracja: 01 wrz 2009, 02:42
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontakt:

Post autor: Salaputro » 07 paź 2009, 23:56

Nikiel - Środa Wielkopolska nie jest koło Mórkowa -tylko ok 15 km od Wata - czyli Nowego Miasta nad Wartą, a do Pana Franka to chłopaki mają ok 70 km..... 8-)

Awatar użytkownika
Nikiel
Administrator
Posty: 2240
Rejestracja: 28 sie 2009, 21:50
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Nikiel » 08 paź 2009, 00:23

no to blisko:)
ludzie dzielą się na dwie grupy:) pierwsza grupa to ludzie, którzy dzielą ludzi na dwie grupy, a druga to ludzie którzy tego nie robią :P

Awatar użytkownika
wat93
Administrator
Posty: 1426
Rejestracja: 28 sie 2009, 12:02
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: wat93 » 08 paź 2009, 16:28

nie no ode mnie to jest jakies 20km ale to i tak malo :P zapraszam do siebie ;) nastepnym razem do Morkowa mozemy jechac razem ;)

Awatar użytkownika
Grzegorz K.
Administrator
Posty: 3300
Rejestracja: 29 sie 2009, 12:21
Lokalizacja: Ustka/Słupsk

Post autor: Grzegorz K. » 10 paź 2009, 15:37

Kurde muszę tam się jeszcze wybrać. :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „WARSZTATY KOWALSKIE, IMPREZY - hammer ins, events”