Techniki używane obecnie, kowalstwo artystyczne
Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel
-
Menes
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:55
- Lokalizacja: Charlęż koło Lublina
-
Kontakt:
Post
autor: Menes » 21 paź 2010, 00:56
Te maxi ładnie wyglądają , łatwiej je zrobić??
-
jolo
- forumoholik
- Posty: 1117
- Rejestracja: 28 sie 2009, 22:15
- Lokalizacja: Olkusz okolice
Post
autor: jolo » 21 paź 2010, 09:29
nie zrobić a kupić , jest to tzw element gotowy,cena koło 1pln
-
Menes
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:55
- Lokalizacja: Charlęż koło Lublina
-
Kontakt:
Post
autor: Menes » 21 paź 2010, 20:39
to na koszyczki pokupuje maxi a na cetki popróbuje pozakuwać dzięki ;-)
-
Rafal L.
- Posty: 707
- Rejestracja: 16 maja 2010, 09:28
- Lokalizacja: Płońsk
-
Kontakt:
Post
autor: Rafal L. » 06 lis 2010, 09:19
Witam.Mam małe pytanko łapie średnio odległość.Ile tak odsuwajcie nogi od krawędzi balkonu przy mocowaniu balustrad.Ja odsuwałem 8cm trochę dużo.Chodzi o odległość gdzie klient zostawia decyzje nam.
Uploaded with
ImageShack.us
-
StellArt
- Posty: 631
- Rejestracja: 05 mar 2010, 02:06
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: StellArt » 06 lis 2010, 13:03
Ja pytam z czego jest balkon, czasem te 8 cm to mało ( styropian i elewacja) można kołkami trafić w próżnie jak ja to nazywam, jeśli są płytki też lepiej nie wiercić na krawędzi i pozostawić nogi bez sztywnego zamocowania i balustradę porządnie zakotwić w ścianach, wtedy problem sam się rozwiązuje.
-
Rafal L.
- Posty: 707
- Rejestracja: 16 maja 2010, 09:28
- Lokalizacja: Płońsk
-
Kontakt:
Post
autor: Rafal L. » 06 lis 2010, 13:28
Podłoże standardowe beton.Oczywiście jak jest styropian to wtedy będzie więcej,Ja w zależności tez od balustrady.Min 10 jak jest cięższa i podłoże niepewne to 10.Ale chciałem zebrać średnia.
-
marcinello
- Posty: 397
- Rejestracja: 10 sty 2010, 18:36
- Lokalizacja: Tarnów/Zabłędza
-
Kontakt:
Post
autor: marcinello » 06 lis 2010, 15:20
ile cm nad paleniskiem należy zamontować wyciąg (chce założyć stary okap z kuchni) ?
Stal musi wiedzieć ze jesteś jej panem
-
StellArt
- Posty: 631
- Rejestracja: 05 mar 2010, 02:06
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: StellArt » 06 lis 2010, 15:48
Z tym okapem to jest różnie, zawiesisz nisko będzie łapał mniej lewego powietrza i ładnie widać temperatury, ale będzie ci wadził przy większych przedmiotach, zawieś tak żeby o niego nie rozbić sobie głowy
-
ateem
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 paź 2010, 19:41
- Lokalizacja: ełk
Post
autor: ateem » 06 lis 2010, 18:47
ale bez wentylatora wieszasz? oryginalny raczej nie wytrzyma temperatury.
-
wat93
- Administrator
- Posty: 1425
- Rejestracja: 28 sie 2009, 12:02
- Lokalizacja: Jarocin
-
Kontakt:
Post
autor: wat93 » 06 lis 2010, 18:50
no wlasnie... bedzie sie palil jak zrobisz na wyciagu oryginalnym. zreszta obudowa tez moze sie zjarac (w sensie farba) no chyba ze jest z nierdzewki...
-
StellArt
- Posty: 631
- Rejestracja: 05 mar 2010, 02:06
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: StellArt » 06 lis 2010, 18:58
Okapy za zwyczaj malują proszkowo, bardzo odporne to na temperaturę, ale wiatrak najpewniej sfajczy
-
marcinello
- Posty: 397
- Rejestracja: 10 sty 2010, 18:36
- Lokalizacja: Tarnów/Zabłędza
-
Kontakt:
Post
autor: marcinello » 06 lis 2010, 18:59
czyli lepszym pomysłem będzie zrobienie okapu z blachy ?
jeśli tak to może być ocynkowana cienka blacha (taka jaką się dachy kryje)
Stal musi wiedzieć ze jesteś jej panem
-
wat93
- Administrator
- Posty: 1425
- Rejestracja: 28 sie 2009, 12:02
- Lokalizacja: Jarocin
-
Kontakt:
Post
autor: wat93 » 06 lis 2010, 19:24
moze byc :-)
-
StellArt
- Posty: 631
- Rejestracja: 05 mar 2010, 02:06
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: StellArt » 06 lis 2010, 20:48
Pamiętaj że podczas spawania, opalania ocynk paruje i może to prowadzić do ostrego zatrucia, a nawet zgonu tg. gorączki cynkowej.
-
marcinello
- Posty: 397
- Rejestracja: 10 sty 2010, 18:36
- Lokalizacja: Tarnów/Zabłędza
-
Kontakt:
Post
autor: marcinello » 06 lis 2010, 21:35
łatwiej zanitować do pospawanej ramy ;p
Stal musi wiedzieć ze jesteś jej panem