Prostowanie arkusza blachy

techniki metaloplastyczne i informacje z zakresu odlewnictwa

Moderatorzy: Nomad, Nikiel, BANAN, Marcin

urwinek
Posty: 2
Rejestracja: 27 lut 2020, 11:35
Lokalizacja: Świętochłowice

Prostowanie arkusza blachy

Post autor: urwinek » 27 lut 2020, 14:43

Witam wszystkich,
szukam sposobu na wyprostowanie arkusza blachy mosiężnej 0.6mm 1mx2m. Blacha po wyżarzeniu, zresztą zgodnie z oczekiwaniem, dość mocno się odkształciła. Nie znalazłem jak dotąd domowego sposobu na wyprostowanie. Może któryś z kolegów miał podobny problem i podzieli się sposobem na wyprostowanie. Dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.

Hanski
Posty: 63
Rejestracja: 07 lis 2017, 12:24
Lokalizacja: Lubicz Dolny

Re: Prostowanie arkusza blachy

Post autor: Hanski » 04 kwie 2020, 21:49

Ja blache prostuje na walcarce trojrolkowej najpierw ustalasz dokladnie odstemp dolnego walca na suwmiarke potem wkrencasz cwiczebny kawalek nawet stalowej blachy i walcujesz z jednej potem drugiej strony o ile stal nie jest problemem to kolor mozna dac przez twardy brystol ....z obu stron....plandeka od tira tez sie nada

ODPOWIEDZ

Wróć do „METALOPLASTYKA I ODLEWNICTWO - metalworking and founding”