kolego wiesz o czym piszesz?ateem pisze:przyczepy, tak jak ramy samochodów, wykonywane są z ceowników a nie profili zamkniętych. Przyczepka MUSI być elastyczna. Konstrukcja wyspawana z profili będzie sama się"rwała" w użytkowaniu od obciążenia.
Przyczepka
Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel
witam ja podpatrzałem z trąd
http://allegro.pl/przyczepka-samochodow ... 04216.html
a co do osi to nie bardzo na resorach do dłużycy z tego co się dowiedziałem od tego kolesia,druga sprawa jak robić to na dwóch osiach chodzi o komfort jazdy.ja mam rysunki mojej przyczepki w autokodzie mogę udostępnić.rama 40x80x3
http://allegro.pl/przyczepka-samochodow ... 04216.html
a co do osi to nie bardzo na resorach do dłużycy z tego co się dowiedziałem od tego kolesia,druga sprawa jak robić to na dwóch osiach chodzi o komfort jazdy.ja mam rysunki mojej przyczepki w autokodzie mogę udostępnić.rama 40x80x3
Dlaczego niby nie na resorze, z tego co widziałem takie dłużyce to wszystkie były na resorze (nie wiem jak się je ciąga) ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zbudować 2-osiową na resorach.
Patrząc na zdjęcia z linku kolegi zajo84 wszystko jest wykonane z profila zamkniętego.
Patrząc na zdjęcia z linku kolegi zajo84 wszystko jest wykonane z profila zamkniętego.
Pozostaję otwarty, elastyczny, ciekawy.
przyczepa na resorach ma tendencje do pływania przy większych prędkościach i hamowaniu, parę razy doświadczyłem tego stresującego przeżycia miałem ją skonstruowaną z profili i z tego byłem zadowolony bo była sztywną i dobrą konstrukcją.Teraz mam przyczepę ze Świdwina zbudowaną z ceowników które tylko chyba i wyłącznie z oszczędności są wykorzystywane, konstrukcje musiałem wzmocnić bo licha ale jestem zadowolony z osi bo przyczepa jest nisko osadzona co doceniam przy załadunku i dobrze się prowadzi a resor to już przeżytek
atem amerykanie wzmacniają ramy przez zadeklowanie ceownika aby znosiły większe obciążenia tak samo autobusy to konstrukcja z profili sztywna i wytrzymała
atem amerykanie wzmacniają ramy przez zadeklowanie ceownika aby znosiły większe obciążenia tak samo autobusy to konstrukcja z profili sztywna i wytrzymała
KOWALSTWO MOJA PASJA MÓJ SPOSÓB NA ŻYCIE
http://www.youtube.com/watch?v=9XGe0fDWWes
http://www.youtube.com/watch?v=9UA1kF9RKPs
http://www.youtube.com/watch?v=9XGe0fDWWes
http://www.youtube.com/watch?v=9UA1kF9RKPs
Ja muszę zrobić na jednej osi ponieważ nie mam uprawnień na lawety. A główną konstrukcję z jakiego profil zrobić, myślałem o 40/80/2 ?? Myślę ze drabinkę z trójkątów zrobię z profil 20/30/2 co o tym myślicie ponieważ nieznalezieniem takiej w wypożyczalni jeszcze wiem gdzie jest jedna wypożyczalnia i tam możne być podjadę w poniedziałek to zobaczę.
Nibylung dodał to co zapomniałem o amortyzatorach przy resorach.Ale efekt pływania bujania przy ciężarze czy dłużycy jest i to jest wkurzające jak i niebezpieczne
KOWALSTWO MOJA PASJA MÓJ SPOSÓB NA ŻYCIE
http://www.youtube.com/watch?v=9XGe0fDWWes
http://www.youtube.com/watch?v=9UA1kF9RKPs
http://www.youtube.com/watch?v=9XGe0fDWWes
http://www.youtube.com/watch?v=9UA1kF9RKPs
Widziałem taką przyczepkę konstrukcja główna była z profilu 80/40 niemiła drabinki była na pełnej brutcie metalowo drewnianej, czyli sadze ze profil 20\30\2 ustawiony na sztorc będzie okej. Co do osi to polecacie coś takiego ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.