Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

Awatar użytkownika
MT
Moderator
Posty: 398
Rejestracja: 07 paź 2011, 15:28
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: MT » 11 kwie 2018, 18:31

Dzięki
Officina Ferraria

Remington
Posty: 833
Rejestracja: 21 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Remington » 11 kwie 2018, 21:15

Moje uwagi- podokręcać śruby. U mnie, pod obsadą dolnego kowadła umieszczono gumową, zbrojoną podkładkę. Wywalić to bo wypływa jak plastelina i gwinty śrub dostają w dupę. Ustawienie smarowania to jakiś cyrk, do dziś tego nie opanowałem. Na śrubę regulacyjną trzeba dodać nakrętkę kontrującą bo się luzuje od wibracji.

Leszek Sz
Posty: 48
Rejestracja: 22 sie 2010, 19:24
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Leszek Sz » 11 kwie 2018, 22:53

Tak czytam i czytam.. chyba wielu z nas ma ten młot? Sam się powoli zastanawiam nad jakimś ale fundusze raczej będą na używanego resoraka na początek ... :)

Awatar użytkownika
MT
Moderator
Posty: 398
Rejestracja: 07 paź 2011, 15:28
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: MT » 12 kwie 2018, 07:12

Mnie wysiadl lokiec I kręgosłup więc pomimo tego że kuje mało pomocnik stał się niezbędny aby oddawać się hobby.
Officina Ferraria

VikingArt

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: VikingArt » 12 kwie 2018, 08:25

Remington. tam przecież jest tylko jedna śrubka do regulacji. Gdzie masz z tym problem ? a raczej na czym on polega.

Awatar użytkownika
BANAN
arcyweteran forum
Posty: 6485
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:28
Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: BANAN » 12 kwie 2018, 11:01

Pewnie na tym, że regulacja jest tak precyzyjna, że albo chodzi na sucho albo olej leje się po tłoczysku :)
Kontakt 517355290

Remington
Posty: 833
Rejestracja: 21 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Remington » 12 kwie 2018, 13:11

Tak.
Od wibracji śruba sama się "reguluje" i olej pryska spod tłoka.

VikingArt

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: VikingArt » 12 kwie 2018, 20:39

Hmm. ja u siebie po prostu ją dokręciłem. i to tak trochę mocniej niż powinienem. do tej pory (8 miesięcy) nic się nie przestawiło. tylko ta tulejka w środku nagwintowana. raz się odkręciła

Remington
Posty: 833
Rejestracja: 21 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Remington » 12 kwie 2018, 21:28

Ale jak się ją całkiem dokręci, to blokuje się przepływ oleju. Stożek na końcu śruby jest wciśnięty w kanał przepływowy.

VikingArt

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: VikingArt » 12 kwie 2018, 21:34

A nie masz nakrętki kontrującej ? bo możliwe że to jest problem dlaczego przecieka

Remington
Posty: 833
Rejestracja: 21 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Remington » 13 kwie 2018, 14:26

Dodałem nakrętkę.

Awatar użytkownika
MT
Moderator
Posty: 398
Rejestracja: 07 paź 2011, 15:28
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: MT » 13 kwie 2018, 14:38

Mam jeszcze dwa pytania skierowane do użytkowników, w jaki sposób smarowany jest przedni cylinder, skoro od smarownicy odchodzi tylko przewód do cylindra tylnego. I drugie pytanie, czy szczelność smarownicy jest konieczna do prawidłowego smarowania układu.
Officina Ferraria

Remington
Posty: 833
Rejestracja: 21 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Gdynia

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: Remington » 13 kwie 2018, 20:36

Jakoś smarowane to jest, skoro spod tłoka leci olej. O jakiej szczelności smarownicy piszesz? Ot, chodźby korek wlewu oleju jest nieszczelny, bo ma otwór odpowietrzający.

VikingArt

Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25

Post autor: VikingArt » 13 kwie 2018, 21:33

Przedni cylinder jest smarowany poprzez mgiełkę (rozbryzg pod ciśnieniem). tzn olej który zasysa ci z pompy rozchodzi się po jednym i drugim cylindrze i na tłok który masz od kowadeł. Szczelne i tak nie jest :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „NARZĘDZIA - tools”