Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Moje uwagi- podokręcać śruby. U mnie, pod obsadą dolnego kowadła umieszczono gumową, zbrojoną podkładkę. Wywalić to bo wypływa jak plastelina i gwinty śrub dostają w dupę. Ustawienie smarowania to jakiś cyrk, do dziś tego nie opanowałem. Na śrubę regulacyjną trzeba dodać nakrętkę kontrującą bo się luzuje od wibracji.
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Tak czytam i czytam.. chyba wielu z nas ma ten młot? Sam się powoli zastanawiam nad jakimś ale fundusze raczej będą na używanego resoraka na początek ...
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Mnie wysiadl lokiec I kręgosłup więc pomimo tego że kuje mało pomocnik stał się niezbędny aby oddawać się hobby.
Officina Ferraria
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Remington. tam przecież jest tylko jedna śrubka do regulacji. Gdzie masz z tym problem ? a raczej na czym on polega.
- BANAN
- arcyweteran forum
- Posty: 6485
- Rejestracja: 30 sie 2009, 10:28
- Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Pewnie na tym, że regulacja jest tak precyzyjna, że albo chodzi na sucho albo olej leje się po tłoczysku
Kontakt 517355290
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Tak.
Od wibracji śruba sama się "reguluje" i olej pryska spod tłoka.
Od wibracji śruba sama się "reguluje" i olej pryska spod tłoka.
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Hmm. ja u siebie po prostu ją dokręciłem. i to tak trochę mocniej niż powinienem. do tej pory (8 miesięcy) nic się nie przestawiło. tylko ta tulejka w środku nagwintowana. raz się odkręciła
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Ale jak się ją całkiem dokręci, to blokuje się przepływ oleju. Stożek na końcu śruby jest wciśnięty w kanał przepływowy.
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
A nie masz nakrętki kontrującej ? bo możliwe że to jest problem dlaczego przecieka
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Dodałem nakrętkę.
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Mam jeszcze dwa pytania skierowane do użytkowników, w jaki sposób smarowany jest przedni cylinder, skoro od smarownicy odchodzi tylko przewód do cylindra tylnego. I drugie pytanie, czy szczelność smarownicy jest konieczna do prawidłowego smarowania układu.
Officina Ferraria
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Jakoś smarowane to jest, skoro spod tłoka leci olej. O jakiej szczelności smarownicy piszesz? Ot, chodźby korek wlewu oleju jest nieszczelny, bo ma otwór odpowietrzający.
Re: Chiński Mot - mniejsza wersja C41-25
Przedni cylinder jest smarowany poprzez mgiełkę (rozbryzg pod ciśnieniem). tzn olej który zasysa ci z pompy rozchodzi się po jednym i drugim cylindrze i na tłok który masz od kowadeł. Szczelne i tak nie jest