Strona 3 z 3

Re: Spawanie blachy

: 06 lut 2020, 21:04
autor: Pini
Co do spawania tak cienkiej blachy najlepiej zrobić podkładkę z blachy aluminiowej, jak ma być pełen przetop daj 70 lub więcej amper (przeleć kawałek i sprawdź jak wyszło)

Re: Spawanie blachy

: 07 lut 2020, 08:31
autor: macylapka
Zależy do czego to ma być użyte. Zeby wyprowadzic na lustro to proponuje cyne, paste klocek z drwna orzechowego nadlać cyną i wyrównać. Można też pomyślec o przewierceniu na wylot i zaspawaniu MIG/MAG z naddatkiem zeby później ściąc na równo. Tylko otwory trzeba obrobić przed spawaniem żeby nie miały żadnych kołnieży po wierceniu bo miedzy blachy bedzie sie dostawal gaz który z koleji będzie prowadzilo do ich rozpychania.

Re: Spawanie blachy

: 29 mar 2020, 00:05
autor: tomko149
popróbuj sobie z doborem parametrów spawania, mig blachę 0.8 jak pisali pulsem idzie dobrze, ale to tigiem nie ma większego problemu. w innym wypadku do położyć na czymś grubym żeby ciepło odbierało a i do tego trzeba praktyki i jeszcze raz praktyki