Otwór kwadratowy

Jak się to kuje?

Moderatorzy: Nomad, Nikiel, BANAN, Marcin

Awatar użytkownika
Aries
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:55
Lokalizacja: Jędrzejewo
Kontakt:

Otwór kwadratowy

Post autor: Aries » 17 sty 2021, 20:04

Przebicie i rozkucie otworu kwadratowego.
Niby proste ale wymagające uwagi :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Gdy trudu brak, maestrii brak"
Lipali

Awatar użytkownika
graffic
weteran forum
Posty: 4439
Rejestracja: 22 maja 2014, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Re: Otwór kwadratowy

Post autor: graffic » 17 sty 2021, 22:54

dzięki :)
zastanów się zanim pomyślisz

Larsso
Posty: 235
Rejestracja: 15 lip 2018, 11:58
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

Re: Otwór kwadratowy

Post autor: Larsso » 24 sty 2021, 19:29

używasz tego narzędzia ze zdjęcia tak do rozcinania jak i do rozciągania otworu? fajny tutorial

Awatar użytkownika
Aries
Moderator
Posty: 2546
Rejestracja: 15 wrz 2011, 21:55
Lokalizacja: Jędrzejewo
Kontakt:

Re: Otwór kwadratowy

Post autor: Aries » 24 sty 2021, 22:53

Tylko do rozciągania bo zrobiony ze zwykłej stali. Ale pewnie można zrobić z lepszej i będzie też rozcinał.
Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że rozcięcie musi być dłuższe niż docelowa przekątna otworu ponieważ ten rozchodzi się na boki. Za małe początkowe rozcięcie będzie skutkowało nadmiernym rozciągnięciem ścianek otworu i ich pocienieniem.
"Gdy trudu brak, maestrii brak"
Lipali

ODPOWIEDZ

Wróć do „KROK PO KROKU - tutorial”