Spawanie blachy

MAG, TIG, PLAZMA, LASER

Moderatorzy: Nomad, Nikiel, BANAN, Marcin

Pini
Posty: 5
Rejestracja: 12 sty 2020, 20:27
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Spawanie blachy

Post autor: Pini » 06 lut 2020, 21:04

Co do spawania tak cienkiej blachy najlepiej zrobić podkładkę z blachy aluminiowej, jak ma być pełen przetop daj 70 lub więcej amper (przeleć kawałek i sprawdź jak wyszło)

macylapka
Posty: 33
Rejestracja: 27 sty 2020, 09:31
Lokalizacja: Rumia

Re: Spawanie blachy

Post autor: macylapka » 07 lut 2020, 08:31

Zależy do czego to ma być użyte. Zeby wyprowadzic na lustro to proponuje cyne, paste klocek z drwna orzechowego nadlać cyną i wyrównać. Można też pomyślec o przewierceniu na wylot i zaspawaniu MIG/MAG z naddatkiem zeby później ściąc na równo. Tylko otwory trzeba obrobić przed spawaniem żeby nie miały żadnych kołnieży po wierceniu bo miedzy blachy bedzie sie dostawal gaz który z koleji będzie prowadzilo do ich rozpychania.

Awatar użytkownika
tomko149
Posty: 251
Rejestracja: 07 kwie 2016, 22:18
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Spawanie blachy

Post autor: tomko149 » 29 mar 2020, 00:05

popróbuj sobie z doborem parametrów spawania, mig blachę 0.8 jak pisali pulsem idzie dobrze, ale to tigiem nie ma większego problemu. w innym wypadku do położyć na czymś grubym żeby ciepło odbierało a i do tego trzeba praktyki i jeszcze raz praktyki

ODPOWIEDZ

Wróć do „CIĘCIE I SPAWANIE - cutting and welding”