spawanie bramy przesuwnej

Techniki używane obecnie, kowalstwo artystyczne

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

Awatar użytkownika
BANAN
arcyweteran forum
Posty: 6485
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:28
Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa

Post autor: BANAN » 27 maja 2015, 07:16

Sam jestem w strachu w jakim stanie oddadzą mi latarnie :?
Kontakt 517355290

mario1978
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2015, 18:36
Lokalizacja: Ligota

Post autor: mario1978 » 27 maja 2015, 07:29

mysle ze szyna jezdna utrzyma sztywnosc po cynkowaniu

Awatar użytkownika
BANAN
arcyweteran forum
Posty: 6485
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:28
Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa

Post autor: BANAN » 27 maja 2015, 07:34

Nie liczył bym aż tak w jej moc, ale gdybyś zdystansował prowadnicę od reszty tworząc pewnego rodzaju kratownicę, to już by była moc ;)
Kontakt 517355290

mario1978
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2015, 18:36
Lokalizacja: Ligota

Post autor: mario1978 » 27 maja 2015, 08:15

tak obie w dluzszych bramach a moja ma 3m w swietle przejazdu jak jest dluzsza to wypalam blachy i co 40 cm daje zobaczymy jak to wyjdzie po cynlowaniu w piatek napisze kak wyszlo

samwieszkto
Posty: 274
Rejestracja: 05 lut 2012, 23:57
Lokalizacja: Bytom

Re: spawanie bramy przesuwnej

Post autor: samwieszkto » 13 maja 2016, 13:21

Ja przeważnie szynę jezdną kupuję już ocynkowaną lub cynkuję luzem. Potem przykręcam ją do bramy.
Samą bramę bez szyny łatwiej wyprostować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „KOWALSTWO WSPÓŁCZESNE - blacksmithing”