moje wyroby

Hełmy, zbroje itp.

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

Barteko
Posty: 26
Rejestracja: 05 sie 2011, 14:57
Lokalizacja: Łubianka/k. Torunia
Kontakt:

moje wyroby

Post autor: Barteko » 08 sie 2011, 09:56

jestem początkujący w tej dziedzinie staram sie żeby mój sprzęt byl historyczny, ale każdy o tym wie że nie zawsze to wychodzi :)
Tak jak obiecałem w dziale :"przedstaw się" wstawiam fotki moich produkcji
Na pierwszy rzut naramieniki łezki
http://imageshack.us/photo/my-images/844/dscn3735s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843/dscn3734r.jpg/

Będą jeszcze uda zbrojnikowe, ktore w tej chwili są tłoczone we wzorki żeby nada im troszkę ładności, rękawice ala-wisby, nałokietniki, kirys kryty

Są jeszcze nałokietniki , miski klepałem ja na zimno z blachy 1,5mm ST3 a tarczki dostałem od kogoś :D sam nie pamiętam od kogo :
http://imageshack.us/photo/my-images/148/dscn37402.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/dscn37412.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/801/dscn37423.jpg/

mysle że lokcie są duzo ładniejsze od łezek bo nie mają wżerów , łezki je posiadają by byly klepane z bardzo starej blachy znalezionej w warsztacie dziadka
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 15:42 przez Barteko, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sdr3
Posty: 237
Rejestracja: 28 kwie 2011, 21:51
Lokalizacja: Budziarze

Post autor: sdr3 » 09 sie 2011, 12:15

ale łezki dzięki wżerom są za to bardziej historyczne ;)

Awatar użytkownika
krzysieklup
Posty: 325
Rejestracja: 20 kwie 2011, 17:45
Lokalizacja: Łapy ok.Białegostoku
Kontakt:

Post autor: krzysieklup » 09 sie 2011, 12:20

Wykonanie ładne , osobiście czekam na kirys kryty :D

Barteko
Posty: 26
Rejestracja: 05 sie 2011, 14:57
Lokalizacja: Łubianka/k. Torunia
Kontakt:

Post autor: Barteko » 09 sie 2011, 18:57

kirys kryty bedzie w nastepnym tygodniu bo został u kumpla :)