Schody z blachy perforowanej = problem
Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel
Schody z blachy perforowanej = problem
Witam
Mam pytanie do specjalistów jako ze jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o metale i ich obróbkę. Wymyśliłem sobie natomiast schody dywanowe z blachy perforowanej 5mm. Całość miała pozostać w kolorze stali czarnej i polakierowana bezbarwnym. Niestety podczas spawania wyszły przebarwienia widoczne z brzegu nie perforowanego. Wykonawca zaproponował malowanie proszkowe ale gdy zobaczyłem próbki to nie urywa to względem naturalnej stali. Stad moje pytanie tzn. czy jest możliwość uzyskania efektu poczernienia lub innego procesu który zniwelowałoby te przebarwienia a zachował naturalność stali?
Mam pytanie do specjalistów jako ze jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o metale i ich obróbkę. Wymyśliłem sobie natomiast schody dywanowe z blachy perforowanej 5mm. Całość miała pozostać w kolorze stali czarnej i polakierowana bezbarwnym. Niestety podczas spawania wyszły przebarwienia widoczne z brzegu nie perforowanego. Wykonawca zaproponował malowanie proszkowe ale gdy zobaczyłem próbki to nie urywa to względem naturalnej stali. Stad moje pytanie tzn. czy jest możliwość uzyskania efektu poczernienia lub innego procesu który zniwelowałoby te przebarwienia a zachował naturalność stali?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Schody z blachy perforowanej = problem