witam

"... parę słów o sobie, najpierw"

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

kustosz_9a

witam

Post autor: kustosz_9a » 25 paź 2012, 11:57

Witam wszystkich, prawdę mówiąc nie mam żadnej praktyki w temacie kowalstwa czy też wiedzy. Jestem uczniem liceum, ale w ostatnim czasie zacząłem się interesować tą pracą, stąd też zarejestrowałem się tutaj. Na swoją obronę mogę powiedzieć, że mam wujka kowala i co jakiś czas wracałem myślami do tego tematu ;P

Awatar użytkownika
Jacenty
weteran forum
Kontakt:

Post autor: Jacenty » 25 paź 2012, 21:10

Dobrze trafiłeś, ponieważ nikt z nas nie ma żadnej wiedzy więc jesteś wśród swoich. Jeżeli masz wujka kowala to skarbnicę wiedzy masz pod ręką, korzystaj. Witam i pozdrawiam Jacenty.

Awatar użytkownika
Kuba
Moderator

Post autor: Kuba » 25 paź 2012, 21:32

No chyba Jacku przesadzasz z tym ze nikt tu nie ma wiedzy bo są tu tak zacni ludzie jak np. kolega BANAN który ma ogromne doświadczenie i chętnie pomaga młodym swoją fachową radą :lol:

Awatar użytkownika
Jacenty
weteran forum
Kontakt:

Post autor: Jacenty » 25 paź 2012, 22:47

Przesadziłem z pełną premedytacją i zwracam honor wszystkim czytającym. Sam zalogowałem się na tym forum z myślą, że dołączę w poczet osób, którzy coś niecoś potrafią. Tak w ogóle to nie bierzcie na poważnie moich wygłupów, ponieważ jestem niepoprawnym optymistą i lubię jaja takie do kolan. Nawet jako ministrant z wieloletnim stażem położyłem się ze śmiechu przed ołtarzem, kiedy nasz zacny księżulo walił klęczki, a na piętach miał dwie olbrzymie dziury w skarpetach. Tak to jest kiedy babę ma się z doskoku i nawet nie ma czasu zacerować skarpet, bo ważniejsza od cerowania jak wiadomo jest robota. BANAN to ginący gatunek, honor, kunszt i szacunek do ludzi. Osobiście mało znam takich osób.

Awatar użytkownika
BANAN
arcyweteran forum
Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa

Post autor: BANAN » 26 paź 2012, 12:42

Czy wy chłopaki nie słodzicie za bardzo?