Witam i Pytam ;)

"... parę słów o sobie, najpierw"

Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel

Velatieren

Witam i Pytam ;)

Post autor: Velatieren » 06 gru 2012, 19:21

Witam wszystkich tu zebranych!

Jestem studentem, aktualnie grasuję w Krakowie. Ten temat zakładam nie tylko aby się przedstawić i oswoić Was ze swoją osobą, lecz również w specyficznej sprawie - dla mnie mętnej, bo internet zamienia się w pralkę z widokiem na morze, gdy go o to pytam, a dla Was może być to banał.

A mianowicie - Jestem na kierunku Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej (drugi rok),jednakże nie jestem zadowolny - Krakowska Akademia ma żałosny poziom nauczania w tej sferze, dlatego myślałem o przerzuceniu się na coś kreatywnego - Kowalstwo Artystyczne (po prostu).

I tutaj pytanie do doświadczonych - co i/lub gdzie trzeba studiować / wykursować aby być sprawnym w tej dziedzinie? Czy wystarczy domorosła nauka? No i jak trudno założyć włąsny zakład takiegoż kowalstwa artystycznego (meble, ogrodzenia, jako dodatek broń biała - standardowo ;) ) ?

Pierwszym pomysłem była metalurgia (kierunek AGH). Ale jak zobaczyłem, że 90% kierunku to chemia, matematyka i fizyka, a nie samo kowalstwo, plus 4 lata na sam licencjat, moja jedna brew wyłupała tynk w suficie, a druga wbiła mi się boleśnie w udo.

Wcześniej zacząłem zajmować się samym knifemakingiem, ale z braku narzędzi dałęm sobie spokój (piła do metalu i pilnik - Na dłuższą metę brak szlifierki taśmowej boli, dlatego po dwóch tygodniach mordęgi odpadłem)

Jakiekolwiek dokładniejsze informacje będą dla mnie złotem, bo jak wspominałęm, internet pod tym zapytaniem próbuje zrobić mi z mózgu jajecznicę.

;)

Awatar użytkownika
Dara
arcyforumoholik

Post autor: Dara » 06 gru 2012, 21:43

Mój drogi "kowalka" to nie jest biznes,nawet nie zawód, to jest sposób myślenia,postawa życiowa,droga do oświecenia :mrgreen: i takie tam.
Umiejętność kształtowania metali według własnego widzimisię