Siemanko ;D
Moderatorzy: Nomad, BANAN, Marcin, Nikiel
Siemanko ;D
Witam serdecznie całą społeczność forum kowalskiego. Jestem początkującym "kowalem", a raczej majsterkowiczem z pomorza zachodniego. W sumie to jeszcze nic bardziej konkretnego nie zrobiłem, ale od dłuższego czasu interesuje się tematem, a i przy palenisku z młotem w ręku kilkadziesiąt godzin spędziłem. Na razie powoli zdobywam wiedzę czytając fora tematyczne (w tym oczywiście forum kowalskie
) i oglądając różnorakie poradniki i materiały video wrzucane na youtube, przyglądając się pracy bardziej doświadczonych fachowców. Powoli także rozbudowuje swój warsztat, a jako że jeszcze chodzę do szkoły, przez co fundusze bardzo ograniczone, idzie to powoli i często trzeba jak najbardziej ograniczać koszty. Kiedy mam jakiś problem, zawsze staram się szukać rozwiązania w internecie, ale czasami chciałbym osobiście się kogoś poradzić, więc postanowiłem dołączyć do tutejszej społeczności
. W najbliższym czasie planuje zrobić ze 2-3 projekty, także możecie się spodziewać kilku pytań xD. Dodam, że interesuje mnie zarówno robienie noży jak i mieczy, choć na razie pozostanę przy tych pierwszych. Jak uda mi się skończyć rozbudowę warsztatu w tę zimę, to postaram się wrzucić na forum zdjęcia kilku moich prac
.
Re: Siemanko ;D
Siemanko 
- Dracorian
- forumoholik
Cześć
Hm...taka dygresja-zauważyłem,że wszyscy młodzi adepci zaczynają od ostrzy

Dobrym kowalem będziesz tylko wtedy,,kiedy to lubisz
-
maciejostry
Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum! Jestem Maciek pochodzę z Gdańska , nie mogę powiedzieć , że jestem kowalem, bo to byłoby za wiele, ale jestem można powiedzieć - utalentowanym majsterkowiczem 
- BANAN
- arcyweteran forum
- Lokalizacja: Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękoma czarnymi od pługa
To z Gdańska, czy z Poznania? Mieliśmy już takiego użytkownika
Witaj.
Kontakt 517355290
O właśnie, powitanie w jednym temacie, a nie każdy swój temat do powitania zakłada

Lepsze jest wrogiem dobrego